Olu ražošana un mazumtirdzniecība nav kaut kas tāds, ko cilvēki saista ar videospēļu pasauli. Bet APF ir atradis unikālu veidu, kā apvienot abus. Pašlaik visā pasaulē ir vairāk nekā 3 miljardi videospēļu spēlētāju. Arī ES olu patēriņš uz vienu iedzīvotāju katru gadu pieaug. Tāpēc mums radās ideja – kā būtu, ja mēs varētu apvienot olas ar virtuālo pasauli, lai radītu vērtību gan patērētājiem, gan spēlētājiem?

Pašlaik APF sadarbojas ar mobilo spēļu izstrādātājiem un izstrādā mobīlo videospēli The Chickgame. Izglītojošās spēles galvenie tēli ir dējējvistas un tās priekšrocība ir unikālā lietotāju iegūšanas stratēģija. Mēs plānojam paplašināt The Chickgame lietotāju bāzi, piedāvājot spēlētāju un olu patērētāju iegūšanas stratēģiju olu ražotājiem dažādos tirgos.